Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

ΑΝΕΥ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η οικογένεια του Πάγκαλου... γκρινιάζει επειδή μειώθηκε ο μισθός του...
“Πριν από τα μέτρα λιτότητας, ο μισθός μου βρισκόταν στο υψηλότερο επίπεδο του δημόσιου τομέα, 6.500 ευρώ τον μήνα. Τώρα, ο μισθός μου έχει μειωθεί κατά 1/4, και βρίσκεται στα 4.800 ευρώ τον μήνα. Πρέπει να περιορίσω τη διάρκεια των διακοπών μου, και η γυναίκα και τα παιδιά μου έχουν δυσαρεστηθεί” 

http://olympia.gr
Τι να σχολιάσουμε τώρα την πείνα του ή ότι η οικογένεια του είχε μάθει στην καλοπέραση και τις πολύμηνες διακοπές; Πάντως ευτυχώς που του ξεφεύγουν που και που και μαθαίνουμε και κάτι ενδιαφέρον.
Τις προάλλες που ρώτησα γνωστό πολιτικό που θα πάει φέτος διακοπές μου απάντησε με έμφαση.
-Στα πατρικά μας, θα κάνουμε διακοπές φέτος!!
-Μπορούν να πάνε και αλλού ...είπα και εγώ από μέσα μου ..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: