Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΕΙΝΑ....

Χωρίς αμφιβολία δεν μπορεί η σκέψη μου, τα λόγια μου, οι πράξεις μου, να μείνουν μακρυά απο την πολιτική.....και τα πολιτικά παιχνίδια των υπολόγων, με επακόλουθο και το μπλοκ να έχει πάρει μια αντικυβερνητική στάση. Είναι καιρός πλέον όλοι μας ακόμα και οι φίλοι μου, να καταλάβουν ότι έχουμε πόλεμο, πόλεμο όχι με το ΠΑΣΟΚ, αλλά με το σύστημα και τους λάθους χειρισμούς του αρχηγού του. 
Ποιος είναι καλύτερος, ποιος ο επόμενος, ποιος θα μας δώσει λύση, καθόλου δεν μας ενδιαφέρει προς το παρόν....ο αγώνας είναι αγώνας επιβίωσης, αυτό το γνωρίζει το 81% των Ελλήνων, κάποιοι αντιδρούν, κάποιοι αντιστέκονται..γιατί;
Ο Έλληνας μηδενός εξαιρουμένου έχασε και χάνει, άραγε ποιοι θέλουν αυτήν την κατάσταση; Ποιοι; 
Καιρός είναι να φύγουν όλοι αυτοί οι ψεύτες, αυτοί που μας έφεραν με πλάνο τρόπο σε αυτήν την κατάσταση...γιατί είμαι σίγουρος ότι χειρότεροι δεν θα βρεθούν!!!
Και δεν μπορεί να κάνω λάθος ...γιατί είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι μονάχος... τώρα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: