Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΞΕΣΠΑΣΕ ΒΕΝΤΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΟΥΣΩΝΑ


Αφού είδαν και απόδα ότι δεν μπορούν να βγάλουν άκρη αποφάσισαν να κτυπήσουν τον Γιάννη Μαρακάκη....και τον κατηγόρησαν ότι απείλησε τον διαιτητή...ΕΔΩ και ΕΔΩ
Φυσικά ήρθε και η απάντηση του Γιάννη Μαρακάκη ......«40 χρόνια είμαι παράγοντας και ποτέ δεν έχω δημιουργήσει το παραμικρό ούτε έχω… τελειώσει κανέναν. Υπηρετώ το ποδόσφαιρο απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη την Κρήτη
και με γνωρίζει τόσος κόσμος. Ούτε η παιδεία μου, ούτε η ανατροφή μου, μου επιτρέπει να λέω τέτοιες εκφράσεις όπως «σκ…παιδο θα σε τελειώσω». Βρέθηκα στο γήπεδο και όταν είδα τη σύρραξη μπήκα για να κατευνάσω τα πνεύματα. Απευθύνθηκα στον επόπτη και του είπα «πες στον άνθρωπο ότι είναι πεντακάθαρο χέρι και αν πάει το βίντεο πάνω θα τον τελειώσουν». Εξ άλλου το γκολ δεν το ακύρωσε μετά από αυτά που ανέφερα στον α’ βοηθό αλλά μετά την παρέμβαση του β’ βοηθού, ο οποίος είχε πιο ξεκάθαρο οπτικό πεδίο και είχε δει το χέρι. Θα καταφύγω στη δικαιοσύνη γιατί έχω και μάρτυρες δέκα ποδοσφαιριστές του Κισαμικού που ήταν μπροστά και μπορούν να βεβαιώσουν ότι ούτε τον απείλησα, ούτε τον εξύβρισα. Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουν και στον Κρουσώνα παρατηρητής και με τον ΠΑΟΚ, όπως και με καμιά ομάδα, δεν έχω το παραμικρό ώστε να μπορέσω να επηρεάσω κάποιο διαιτητή εις βάρος της και να λειτουργήσω εναντίον της».

Δεν υπάρχουν σχόλια: