Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

ΨΕΥΤΗΣ ...

......που συμμετείχε στη σύσκεψη
κ. Διευθυντά, (Αγώνας της Κρήτης)
Σχετικά με τη σύσκεψη που έγινε για το Ελαφονήσι έχω να δηλώσω τα ακόλουθα τα οποία μπορώ να υποστηρίξω με φωτογραφικά ντοκουμέντα.
Το Ελαφονήσι μεθοδικά το καταστρέφουν.
Τη φυσική βλάστηση και τα δασικά είδη μεθοδικά τα κόβουν, τα ξεραίνουν, τα ξεριζώνουν, τα μπαζώνουν.
Εγώ ο ίδιος έχω φωτογραφία του Μεσογειακού Λιμνίου, ....
... ή τέλματος, ή κολύμπας το οποίο περιέχει νερό, είχε βούρλα, σκοίνους και χαρουπιές γύρω – γύρω. Έχω βγάλει ο ίδιος φωτογραφίες μετά το μπάζωμα όπου το λιμνίο έχει καταστραφεί και μεγάλο μέρος τω χαρουπιών και σκοίνων έχει εξαφανισθεί.
Αυτά σε απάντηση στον Δασολόγο που συμμετείχε στη σύσκεψη.
Εγώ ο ίδιος έχω τραβήξει εκατοντάδες φωτογραφίες όπου κυριολεκτικά ούτε ένας κέδρος δεν έχει απομείνει στην περιοχή ο οποίος να μην έχει υποστεί σημαντική ζημιά από το κόψιμο κορμών και κλαδιών και από το κόψιμο και πέταμα των ριζών.
Αυτά για να μας πει ο ψεύτης δασολόγος εάν το αλμυρίκι, ο κέδρος, ο σκίνος, η χαρουπιά είναι ή όχι δασικά δέντρα και εάν ο νόμος τα προστατεύει.
Ο Νόμος που ο ίδιος θα έπρεπε ως υπάλληλος της Δ/νσης Δασών να εφαρμόζει.
Ποιος άραγε θα τραβήξει το αυτί αυτού του κυρίου;
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Σχοινοπλοκάκης Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια: