Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 22 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Μετά την αναγκαστική μου αποστρατεία από την Πολιτεία, νοιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τους ανθρώπους, που στήριξαν να βήματα μου όλα αυτά τα χρόνια.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, στο αστυνομικό προσωπικό που στήριξε την Υπηρεσιακή μου πορεία. Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω ότι  η συμβολή του υπήρξε σημαντική και καθοριστική,   ανταποκρίθηκε υποδειγματικά στα καθήκοντα του, ενισχύοντας το αίσθημα της ασφάλειας στην τοπική κοινωνία των Χανίων.
Ιδιαίτερη τιμή αποτελεί για μένα η στήριξη της κοινωνίας των Χανίων. Ευχαριστώ τους πολίτες του Νομού μας για την αναγνώριση, τη συμπαράσταση και την καταξίωση που δείχνουν στο πρόσωπο μου. Η προσπάθεια μου όλα αυτά τα χρόνια είχε ανταπόκριση από τους πολίτες, οι οποίοι αντιλαμβανόμενοι τη δυσκολία των συνθηκών που αντιμετώπιζα, ήταν και είναι κοντά μου και με στηρίζουν. 
Ευχαριστώ, τους  Μητροπολίτες του Νομού μας, που στάθηκαν δίπλα σε κάθε βήμα μου, στηρίζοντας με, ηθικά και πνευματικά, σε όλες τις δύσκολες συνθήκες και στιγμές της ζωής μου.
Επιπλέον, ευχαριστώ τους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης για την άριστη συνεργασία μας και την προβολή του έργου της Αστυνομίας με αντικειμενικότητα και αμεροληψία.
Τέλος ευχαριστώ, όλους του φορείς και συλλόγους της πόλης μας για την εξαιρετική συνεργασία, που είχαμε, αντιμετωπίζοντας από κοινού, όποια θέματα προέκυπταν.
Δεν θα μπορούσα όμως να μην αναφερθώ, στην Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Χανίων και να ευχαριστήσω για την κοινή αντιμετώπιση των ζητημάτων αστυνομικής φύσεως.
Θεωρώ όμως ότι είναι υποχρέωση μου να προσφέρω στην τοπική κοινωνία από ένα διαφορετικό ρόλο. Αυτός είναι ο λόγος που θα στηρίξω το Δήμο Κισσάμου με τον συνδυασμό του νυν και υποψηφίου Δημάρχου Γιώργου Μυλωνάκη, τονίζοντας ότι δεν ανταγωνίζομαι κανέναν. 
Μοναδικός στόχος και σκοπός μου είναι η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο και η συμμετοχή μου στην πρόοδο και την ευημερία του τόπου μας, σε όλους τους τομείς.

Σας  ευχαριστώ
Με εκτίμηση
Αρτέμης Κουτσαυτάκης
Υποστράτηγος ε.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: