Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 22 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

«Οι Κισαμίτες  Αξιώνουν από Καταγωγής Καλύτερες Μέρες και τις Αξίζουν», ανέφερε ο Επικεφαλής του Συνδυασμού και Υποψήφιος Δήμαρχος Κισάμου κ. Αννουσάκης Γεώργιος, στην ομιλία για την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του.
Πιστεύοντας με πάθος, ότι οι Κισαμίτες πραγματικά αξιώνουν και αξίζουν καλύτερες μέρες, αποφάσισα να συστρατευθώ στον αγώνα της «Ανεξάρτητης Πρωτοβουλίας Ευθύνης» έχοντας πλήρη επίγνωση της ευθύνης που βαραίνει την απόφαση μου αυτή.
Η ενασχόληση μου με τα κοινά τα τελευταία χρόνια, μου δίδαξε, ότι η αναγκαιότητα ανάπτυξης στην Κίσαμο, είναι πιο ουσιαστική από ποτέ!
Έχοντας σαν βάση τη δημιουργία μιας ομάδας που θα δουλέψει συλλογικά, με μοναδικό γνώμονα την ανάπτυξη του τόπου μας, πέρα από προσωπικά συμφέροντα και μικροπολιτικές, ο Γιώργος Αννουσάκης κατάφερε να συσπειρώσει δίπλα του, ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο όραμα, τα ίδια ιδανικά και κυρίως τις ίδιες αξίες.
Έχω την τύχη να είμαι ένας από τους ανθρώπους αυτούς.
Δημόσια δηλώνω τη στήριξη και συμπόρευση μου στον αγώνα της «Ανεξάρτητης Πρωτοβουλίας Ευθύνης» και στο Γιώργο Αννουσάκη προσωπικά, πιστεύοντας ακράδαντα στον τίμιο αγώνα που καταβάλει για την αναγέννηση της Κισάμου.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΞΗΡΟΥΧΑΚΗΣ ΞΕΝΟΦΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: