Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

ΓΥΡΟΛΟΓΟΙ

Εγώ σαν Κισαμίτης αλλά και κάτοικος του κόλπου της Κισάμου έχω υποχρέωση να στηρίξω την επιλογή του Δημάρχου Κισάμου, για το πυρηνοτέτοιο που λειτουργεί παράνομα στην γειτονιά μας. 
Παράνομα όχι επειδή το είπα εγώ, ο απλός πολίτης που ζω και αναπνέω τον "καθαρό του αέρα" του καθημερινά, αλλά επιτέλους το είπαν και οι αρχές του νομού (έχει την βαρύτητα του) που από τις 9 Φεβρουαρίου αποφάσισαν να το σφραγίσουν.
Πάντως αν συνεχιζόταν αυτή η κατάσταση είμαι σίγουρος ότι πολλοί επενδυτές, κάτοικοι, οικοπεδούχοι και μαγαζάτορες της περιοχής, θα έπρεπε να γίνουν "γυρολόγοι" για να μπορέσουν να ζήσουν. 
- Είχαμε την Μέργκελ αποκτήσαμε και τον Μέργκελο!!!

2 σχόλια:

Γιάννης Χοχλάκης Κίσαμος. είπε...

Συμφωνώ κι εγώ με με τον αρθρογράφο και συντοπίτη μου.Ο δήμαρχος προσπαθεί να εφαρμόσει τη νομιμότητα αλλά και να απαλλάξει τήν περιοχή από μια εστία ρύπανσης αφού ο επιχειρηματίας δεν θέλει να σπαταλήσει τα χρήματα του για να εκσυγχρονίσει το εργοστάσιο.Καί γιατί να το κάνει άλλωστε αφού δέν έχει ξενοδοχείο στην περιοχή??Όσο αφορά τόν κύριο αντιπεριφερειάρχη λάθος επιτίθεται κατά του δημάρχου με χαρακτηρισμούς που δέν αρμόζουν στη θέση του.Κι όσο για τα έργα πολύ χρησιμοποιεί τίς λέξεις εγώ - εμένα κλπ.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΙΟΛΑΚΗΣ είπε...

Η Νομιμότητα πολλές φορές απέχει πολύ απο την εφαρμογή της.
Ο κάθε βαθμός αυτοδιοίκησης (Α&Β)έχει τις αρμοδιότητές του και τις υποχρεώσεις του , και θα πρέπει αυτό να γίνει σαφές.
Τα προβλήματα της περιοχής Κισσάμου είναι πολλά όσο αφορούν την ανάπτυξή της και θα πρέπει να επιλυθούν με συνέπεια και συνεργασία με όλους τους φορείς.
Τον Μαϊο του 2014 ο Δήμος Κισσάμου στήριξε την επιλογή του ψηφοδελτίου του κ.Αρναουτάκη με 48,11%.Αυτό λέει ΠΟΛΛΑ.
Καλό είναι λοιπόν οι ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ και οι κάθε είδος ΑΠΕΙΛΕΣ απο αιρετούς προς αιρετούς , να μην συνάγουν με πολιτικό λόγο και πολιτικό ήθος.
Πρότασή μου είναι και τον παρακαλώ , ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ.Αρναουτάκης να μας επισκεφθεί στην Κίσσαμο και όλοι μαζί να πάρουμε αποφάσεις για την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Κισσάμου.
Εύχομαι να εισακουστεί η πρότασή μου αυτή ώστε να εκλείψουν περισσότερες αντιπαραθέσεις τέτοιου είδους ΔΗΜΟΣΙΑ.