Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.






Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΙΣ ΚΑΛΑΘΕΝΕΣ

Θα ήθελα να ενημερώσω τους κατοίκους της τοπικής κοινότητας Καλαθενών, ότι το τελευταίο διάστημα πράγματατι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην ύδρευση και άρδευση, το οποίο όμως θα λυθεί αυτήν την βδομάδα που έρχεται, όσο μπορούμε καλύτερα και όχι όπως πριν 4 χρόνια.
Είναι γνωστό οτι στο διάστημα της θητείας του κ. Μυλωνάκη, τέως δημάρχου και υπεύθυνου για την υπηρεσία ύδρευσης και άρδευσης, έχουν χαθεί 5 μοτέρ και δυο ασύρματα από την τοπική κοινότητα Καλαθενών. Ανάλογα εξαρτήματα έχουν χαθεί και από άλλες κοινότητες του δήμου Κισάμου. Για το θέμα αυτό θα κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να επιστραφούν στις θέσεις τους. 
Περιμένουμε τις απαντήσεις σας κ. Μυλωνάκη την Τρίτη στο Δημοτικό συμβούλιο. Πιστεύω να μείνετε να απαντήσετε στις ερωτήσεις μας και όχι να βρείτε πάλι καμιά δικαιολογία για να αποδράσετε όπως κάνατε στο προηγούμενο Δημοτικό συμβούλιο.
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω για την προσπάθεια που καταβάλουν όλοι οι εργαζόμενοι μόνιμοι και συμβασιούχοι στις υπηρεσίες ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης του δήμου μας, οι οποίοι δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να προσφέρουν τις καλύτερες υπηρεσίες προς τους δημότες.
Ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος
ΠΑΡΤΣΑΛΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

3 σχόλια:

Ιωάννης Παπαδάκης είπε...

Ωραία τα σχόλια σας κρίμα που είναι ανώνυμα... στις επιστολές μπαίνουν μόνο επώνυμα σχόλια. Ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Σε μεγάλη ζάλη ο Αντιδήμαρχος.Πάλι οι άλλοι φταίνε?
Την επιστολή την έστειλε ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Καλαθενών. Τί σχέση εχει η μείζων αντιπολίτευση;
1 χρόνο παρά 22 μέρες διοικείτε και ψάχνετε τα μοτέρ από εμένα;Ξέρετε πολύ καλά πού είναι.Πληρώστε και πάρτε τα. Αρα 313 μέρες με εσάς και 3.8 χρόνια με εμένα η υδροάδρευση δούλευε άψογα στην τοπική κοινότητα Καλαθενών.
Επίσης, απο το δημοτικό συμβούλιο δεν αποδράσαμε άλλα αποχωρήσαμε, μή έχοντας άλλο τρόπο να διαμαρτυρηθούμε που για άλλο ένα σοβαρό θέμα, όπως αυτό της δακοκτονίας, αποδεικτηκατε επιπόλαιοι και ερασιτέχνες, χωρίς να με ακούσετε.

Στο κάδρο της πολιτικής αντιπαλότητας τι σχέση έχουν οι υπάλληλοι?
Είπα εγώ ποτέ οτι δεν δίνουν το καλύτερό τους εαυτό για τα συμφέροντα του Δήμου και την ποιότητα ζωης των πολιτών? Το αποδεικνύει η άψογη και αρμονική συνεργασία που έχω μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια της ενασχόλησης μου με τα κοινά. Ενω αντίθετα αποδεικνυετε με το κείμενό σας, οτι πολιτικά κινηστε στα πρότυπα της λάσπης, του λαϊκισμου και της ρίξης και την Τρίτη στο Δημοτικό Συμβούλιο θα είμαι μαζί με την δημοτική μου ομάδα για να σας πούμε τα σωστά. Εσεις πάλι κανετε ότι θέλετε με τα γνωστά αποτελέσματα. Οι δημότες ας κρίνουν.
Με τιμή,
Επικεφαλής Μείζονος Αντιπολίτευσης
Γεώργιος Εμμανουήλ Μυλωνάκης

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ το κλιμάκιο του Δήμου για την προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος της ύδρευσης και της άρδευσης στο χωρίο μου. θα προτιμούσα αυτό να γίνονταν ένα μήνα πριν όταν ξεκίνησε το πρόβλημα και όχι μετά από επιστολή μου στο τύπο.
Σε αυτό το σημείο θέλω να ξεκαθαρίσω ότι μοναδικό μου σκοπός είναι τα συμφέροντα του χωριού μου και οι τοποθετήσεις μου, δεν κρύβουν καμια πολιτική σκοπιμότητα.
Ευχαριστω πολυ
Ο πρόεδρος τοπικής κοινότητας
Γιάννης Μιχαήλ Λεφακης