Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ

Η ιστορία του σίγουρα δεν είναι συνηθισμένη, αλλά έμαθε να ξεπερνάει τα προβλήματα και να κάνει αυτό που του αρέσει. Ο λόγος για τον Χρήστο Μαρτσάκη, που αποτελεί το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Γ.Σ. Δωδεκάνησος. Ο 33χρονος αθλητής βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες στη Ρόδο, με στόχο να βοηθήσει την ομάδα μας να διατηρήσει τα σκήπτρα της. Με classification 4.5, ο διεθνής σέντερ ανήκει πλέον στον Γ.Σ. Δωδεκάνησος και είναι έτοιμος να προσφέρει τα μέγιστα στην ομάδα. 
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΑΡΤΣΑΚΗ
Ο Χρήστος Μαρτσάκης αγωνίζεται στο μπάσκετ με καρότσι με ακρωτηριασμένο πόδι, εξαιτίας ενός σοβαρού ιατρικού λάθους που έγινε στις αρχές του 1999. Ήταν 3 Ιανουαρίου 1999, σε μία βροχερή μέρα, όταν ο ίδιος .....
... οδηγώντας τη μηχανή του τράκαρε με αυτοκίνητο, χωρίς ωστόσο να έχει υποστεί πολύ μεγάλη ζημιά, παρά μόνο ολική ρήξη γονάτου. «Η αλήθεια είναι ότι έτρεχα και η ευθύνη ήταν καθαρά δική μου. Μετά από πολλά ιατρικά λάθη κατέληξα με ακρωτηριασμένο πόδι. Ήταν μία επέμβαση στην οποία αν όλα πήγαιναν καλά, θα περπατούσα ξανά σε 4-5 μήνες, όπως συμβαίνει με πολλούς αθλητές. Όμως είχε κοπεί η αρτηρία και το αίμα μαζεύτηκε στη γάμπα μου. Εκεί συσσωρεύτηκε το μικρόβιο της οστυομυελίτιδας και αυτό ήταν, μου έκοψαν το πόδι», λέει.
Πως ένιωσε όμως ο ίδιος; «Είπα ότι μπορεί να συμβεί στον καθένα. Υπάρχουν και πολύ χειρότερα πράγματα. Είχα από την πρώτη στιγμή δίπλα μου την οικογένεια και τους φίλους μου και με στήριξαν στην ατυχία μου αυτή. Πιστεύω ότι πιο δύσκολο ήταν γι’ αυτούς».
Ο Χρήστος Μαρτσάκης μίλησε για τη συνεργασία του με τον Γ.Σ. Δωδεκάνησος. «Μου έγινε πρόταση μέσω του Μιχάλη Χατζηδημητρίου και μου άρεσε από την πρώτη στιγμή η ιδέα να έρθω στη Ρόδο. Ο Γ.Σ. Δωδεκάνησος είναι η καλύτερη ομάδα στο μπάσκετ με καρότσι, έχει πάρει πρωταθλήματα και κύπελλα και είναι μία πρόκληση να παίξω εδώ στο νησί. Οι άνθρωποι του συλλόγου είναι σοβαροί και αγαπάνε το μπάσκετ με καρότσι, κάτι που δεν συμβαίνει συχνά στην Ελλάδα. Έτσι δεν το σκέφτηκα πολύ, συζητήσαμε και να ‘μαι στο νησί. Ο στόχος μου είναι να πάρουμε ξανά το πρωτάθλημα και το κύπελλο, να παίξουμε καλό μπάσκετ και γιατί όχι ξανά στην Ευρώπη ή σε διεθνή τουρνουά».
Να αναφέρουμε ότι ο Χρήστος Μαρτσάκης στα 33 του χρόνια έχει ήδη μία κορούλα 10 ετών και ξεκίνησε να παίζει στους Αετούς Κρήτης το 2001. Έπαιξε με την Εθνική Νέων στο Βέλγιο, είναι μέλος της Εθνικής μας ομάδας και τα τελευταία χρόνια αγωνιζόταν στο Μαρούσι. Τι λέει ο ίδιος; «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την πρώην ομάδα μου το Μαρούσι για την άριστη συνεργασία και τους ανθρώπους του Γ.Σ. Δωδεκάνησος που με εμπιστεύονται. Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά και θα συνεχιστούν οι επιτυχίες».
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: