Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Πέμπτη 3 Αυγούστου 2017

ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΚΟΥΜΑΚΗ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΙΣΑΜΟΥ

Κύριε δήμαρχε Κισάμου, Θοδωρή Σταθάκη
Είναι αλήθεια ότι ποτέ δεν περίμενα από εσένα και μάλιστα από την θέση του δημάρχου, να μου κάνεις μια τόσο αποκρουστική επίθεση, (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) όταν μάλιστα είμαι σήμερα ένας απλός δημότης και όχι αιρετός. Η πρωτοβουλία σου αυτή είναι αρνητικά πρωτότυπη και αντιδεοντολογική. 
Ο στόχος σου, για εμένα που σε ξέρω, είναι προφανής και ουσιαστικά τον αναφέρεις στην επίθεσή σου: «Δεν σε θέλω στα πόδια μου, δύο – τρεις φορές εμφανίστηκες στο συμβούλιο και μου δημιούργησες δυσκολίες, θα σου επιτεθώ εμετικά για να σε αποτρέψω να ξαναέρθεις». Τα υπόλοιπα είναι απλό περιτύλιγμα.
Είναι δηλαδή στην λογική, όποιος έχει άποψη, να του επιτεθούμε, να τον διαβάλλουμε, μέχρι  που στο τέλος δεν θα αντέξει και θα σταματήσει να έχει λόγο και δημόσια παρουσία.  
Οπότε, για να μην κουραζόμαστε και να μην κουράζουμε:
Δεν είμαστε ίδιοι και ούτε πρόκειται να γίνουμε. Δεν θα με σύρεις στο δικό σου γήπεδο, του διχασμού, των τσακωμών και της λάσπης. Δεν το πέτυχες ποτέ στο δημοτικό συμβούλιο, δεν θα το πετύχεις και τώρα.
Αν ρωτάς, αν ανήκω πάντα στην ευρύτερη παράταξη του Γιώργου Μυλωνάκη, η απάντηση είναι, φυσικά και ναι και το ξέρεις. 
Αν το πρόβλημά σου είναι αν θα είμαι υποψήφιος το 2019, υπομονή 2 χρόνια, μην αγχώνεσαι. Μία φορά έτσι και αλλιώς βρεθήκαμε αντίπαλοι (το 2010) και ηττήθηκες, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι.
Δεν δηλώνω διαθέσιμος για ανούσιες και γελοίες προσωπικές αντιπαραθέσεις. Είμαι πάντα διαθέσιμος για τα πραγματικά θέματα και τα αναπτυξιακά έργα του τόπου καταγωγής μου.
Πάντα είχα το θάρρος των τοποθετήσεών μου και το έκανα θεσμικά, στο δημοτικό συμβούλιο. Τρεις φορές εμφανίστηκα στα 3 τελευταία χρόνια και έχουμε τέτοια αναστάτωση.  Όμως, 100 επιθετικές επιστολές να γράψεις, εγώ θα έρχομαι στο δημοτικό συμβούλιο, όποτε το θεωρώ απαραίτητο.
Αν θελήσω ποτέ τις συμβουλές σου θα σου το πω ο ίδιος, μην παίρνεις ανάρμοστες πρωτοβουλίες.
Και κλείνοντας, θέλω πραγματικά να μου απαντήσεις, όποτε βρεθεί η ευκαιρία, σε τι εξυπηρετεί τον δήμο και τον θεσμό του δημάρχου Κισσάμου, η επίθεση που κάνεις στο πρόσωπό μου; Γιατί, το καλό του δήμου πρέπει πάντα να είναι ο στόχος σου και όχι η εκλογική επικράτηση μέσω της πολιτικής επίθεσης σε φανταστικούς ή πραγματικούς πολιτικούς αντιπάλους.  
Ελπίζω να μην ήμουν σκληρός, δεν ήταν πρόθεσή μου η κόντρα, δεν δηλώνω συμμετοχή στο αγαπημένο σου σπορ.
Κουμάκης Νεκτάριος, δημότης Μαλαθύρου Κισάμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: