Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΙΧΑΛΗ ΧΑΙΡΕΤΑΚΗ

Ευχαριστώ όλο το Ν. Χανίων και ιδιαίτερα το σπίτι μου.... την Κίσαμο.
Θέλω να ευχαριστήσω όλο το Ν.Χανίων αλλά και το σπίτι μου... την Κίσαμο για αυτήν την πολύ μεγάλη και τιμητική θέση που μας έδωσαν το βράδυ της Τετάρτης.
Η πρώτη θέση του συνδυασμού μας ''Ενωμένοι Επιχειρηματίες'' ήρθε σαν επιβράβευση της πολύς σκληρής δουλείας και απόλυτης συγκέντρωσης που είχαμε σαν ομάδα ώστε να κάνουμε τα Χανιά κέντρο επιχειρηματικότητας.
Δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με όλα αυτά που μας προσάπτονταν προεκλογικά και με την κάθε λογής λάσπη τόσο δια μέσω του τύπου και των socia media όσο και από τα σύνηθες κουτσομπολιά του ''καφενείου'' από διάφορους κύκλους της πόλης αλλά και εκτός.Ο στόχος ήταν ένας, να κρατήσουμε το επίπεδό μας αλλά και το όνειρό μας αυθεντικά ώστε όλος ο νομός να αλλάξει κατεύθυνση. 
Τα καταφέραμε γιατί είμαστε ομάδα και γιατί γίναμε οικογένεια,ήρθαμε να ενώσουμε και να μεγαλώσουμε την οικογένεια μας με όλους τους υγιείς σκεπτόμενους επιχειρηματίες,ΟΛΟΙ αυτοί χωράνε και δεν θα αφήσουμε κανένα να μπει μέσα με τις λογικές του παρελθόντος.
Προσωπικά αισθάνομαι πολύ μεγάλη υπερηφάνεια για την πρώτη θέση στο συνδυασμό μας που μου δώσανε όλοι οι Χανιώτες ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ αναγνωρίζοντας έτσι την επιχειρηματικότητα μου αλλά και την ανιδιοτελή αγάπη μου για την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Κίσαμο αλλά και για τον Ν.Χανίων γενικότερα..
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου στην γυναίκα μου στα παιδιά μου και στους συνεργάτες μου που με στηρίζουν πάντα σε όλα τα βήματα μου!!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς και...το όριό μας... ο ουρανός!!!
Μιχάλης Χαιρετάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: