Η επίσκεψη στην Κίσαμο είναι μοναδική εμπειρία. Η γνωριμία με την επαρχία δεν έχει να κάνει μονάχα με το ζεστό και φωτεινό ήλιο, την κρυστάλλινη θάλασσα, τα φαράγγια, την παρθένα γη, την μεγάλη χρονική διάρκεια διακοπών σας στην περιοχή. Η γνωριμία με την επαρχία Κισάμου είναι ταυτόχρονα κι ένα ταξίδι στην μακραίωνη ιστορία της, τον πολιτισμό, την παράδοση, τα ήθη και έθιμα, την φιλόξενη ψυχή των ανθρώπων της....Όσοι δεν μπορείτε να το ζήσετε... απλά κάντε μια βόλτα στο ιστολόγιο αυτό και αφήστε την φαντασία σας να σας πάει εκεί που πρέπει...μην φοβάστε έχετε οδηγό.... τις ανεπανάληπτες φωτογραφίες του καταπληκτικού Ανυφαντή.





Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

ΠΑΡΕ ΠΟΖΑ.....

Η πιο αυθόρμητη κίνηση κρατώντας μια φωτογραφική μηχανή είναι να καταγράψεις μια ανθρώπινη μορφή. Την ανθρώπινη μορφή που οι επαγγελματίες φωτογράφοι την επιδιώκουν, αλλά με φωτισμό, με εφέ, με καλό εξοπλισμό.... κρύβοντας πολλές φορές τις ατέλειες, κλπ.










Εγώ πάλι που έχω τραβήξει 2000 Κισαμίτες, θεωρώ οτι η επιτυχία για μια καλή πόζα είναι η επικοινωνία.
Όσους κι αν τράβηξα ποτέ κανένας δεν μου είπε γιατί;.... Τους τραβούσα και γελούσαν....
Αυθόρμητοι, γελαστοί, άλλοτε σοβαροί, θα έλεγα σαν να περίμεναν μια προσωπογραφία για το οικογενειακό τους άλμπουμ.





Και αυτά τα πρόσωπα του παλιού καφενέ πάντα μου άρεσαν, γιατί ήξερα οτι σε κάμποσα χρόνια θα έβλεπα τις φωτογραφίες με άλλο μάτι, θα τις καταλάβαινα καλύτερα ...και πράγματι όσο περνά ο καιρός τόσο καλύτερες γίνονται ... και η εκφραστικότητα τους αναδεικνύεται κι ας μην είναι αυτοί κοντά μας, εγώ τους θυμάμαι έτσι... απλούς και καλοσυνάτους, περιμένοντας με να τους φωτογραφίσω. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: